Ons cliëntportaal heet Caren. Op Caren vinden u en uw vertegenwoordigers alle afspraken die we hebben gemaakt over uw zorg.

Waarvoor gebruikt u het cliëntportaal?

Ons cliëntportaal heet Caren. Vroeger heette het Caren Zorgt. Op Caren vinden cliënten en hun vertegenwoordigers alle afspraken die we hebben gemaakt over hun zorg. Dit noemen we ook het zorgplan. Op Caren kunt u het zorgplan lezen. Maar ook staan er voortgangsrapportages en metingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan metingen van bloeddruk. En nog meer informatie. Zo houden we u via Caren op de hoogte. 

Als u dat wilt, kunt u ook zorgen dat andere familieleden of bekenden uw informatie kunnen bekijken in Caren. Dat is bijvoorbeeld handig als zij willen weten wie wanneer langs komt. Ook kunnen familieleden of andere naasten berichten versturen in Caren. En notities maken om belangrijke afspraken of informatie niet te vergeten. 

Goed beveiligd

Caren is een veilig zorgnetwerk voor iedereen die zorg krijgt of zorg geeft. Het is een gebruiksvriendelijk en goed beveiligd systeem. Zo slaat Caren bijvoorbeeld alleen gegevens op in Nederland, op plekken die ze zelf beheren. 

Toegang tot het cliëntportaal

Als we u opnemen, regelen we meteen dat u via Caren bij uw zorgportaal en dossier kan. Als u iemand heeft aangewezen die u vertegenwoordigt, geven we hem/haar/hen toegang. Heeft u nog geen toegang? Geef dit vooral aan bij degene die voor u zorgt. Hij/zij/hen geeft u dan een brief met een toegangscode voor Caren.

Uw persoonlijke verhaal vastleggen

Voor ons is het fijn om te weten wie u bent. Zo kunnen we nog beter zorg bieden die bij u past. Daarom nodigen we u van harte uit om ‘Mijn Verhaal’ in Caren in te vullen. Daar kunt u met tekst en foto’s; 

  • Persoonlijke wensen en behoeften beschrijven; 
  • Aangeven wat uw voorkeuren zijn als het gaat om zorg;
  • Momenten uit uw leven delen die voor u belangrijk zijn.

Dit verhaal noemen we bij Attent ‘Het Persoonlijk Cliëntverhaal’. Het verhaal helpt zorgmedewerkers en betrokkenen bij het zorgen. Invullen doet u door te klikken op het onderdeel ‘Dossier’ en daarna op ‘Mijn verhaal’. Als u ‘Mijn verhaal’ heeft ingevuld of aangepast, laat u het ons dan alstublieft weten? Dan gaan wij het lezen. Een bericht stuurt u via Caren. 

Als u kort verblijft op onze revalidatie-afdeling of gebruik maakt van eerstelijns zorg, dan wordt ‘Het Persoonlijk Cliëntverhaal’ niet actief gebruikt.

Meer informatie

  • Uitleg over Caren ziet u in deze video
  • Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier.

Samen bouwen we aan de zorg van morgen

Op onze website gebruiken we cookies. Als u op 'weiger' klikt gebruiken we alleen cookies om onze website te verbeteren. Als u op 'accepteer' klikt kunt u bijvoorbeeld ook YouTube video's bekijken. Meer informatie leest u in onze cookieverklaring.