Kwaliteit ‘Zorg voor elkaar’

Kwaliteit ‘Zorg voor elkaar’

Attent wil zorg en behandeling bieden die cliënten als “vertrouwd en dichtbij” ervaren. Het is namelijk nogal wat, als je de zorg voor jezelf of voor iemand van wie je houdt aan iemand anders moet toevertrouwen. Daarvoor moet je ons kunnen vertrouwen. Attent wil dat vertrouwen winnen door vakmanschap van onze medewerkers én door onze bewoners en cliënten te begrijpen. “

Leren van cliënten en hun familie, van elkaar, als team, van rolmodellen. Dát is voor ons kwaliteit. Dit met als doel om cliënten de best mogelijke zorg te bieden. Het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg leert ons dat er nog veel te doen is. Als Attent kiezen we een focus die dichtbij onze visie ligt: zorg bieden die vertrouwd en dichtbij is. In de eerste plaats willen we nóg beter worden in persoonsgerichte zorg. In de tweede plaats willen we dat onze teams nóg beter worden. Dit resulteert in een drietal focuspunten voor Attent voor het komende jaar, namelijk: 1. Het gesprek met de cliënt; 2. Leren en ontwikkelen; 3. ECD en management dashboard.

In het Kwaliteitsplan 2017 – 2018, wat tevens dient als jaarplan, staan deze punten en de ontwikkeling die we hierin door willen maken naar een lerende organisatie nader beschreven.

Het kwaliteitsplan 2017-2018

Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht